luud-naar-zanzibar.reismee.nl

31 maart

De foto is gelukt! Hij begroette mij als “Hai Luud, Super!” en liet weten dat alles weer in orde was. Toen ik aan hun vroeg of ik het mooiste stel van het zwembad mocht fotograferen was er geen houden meer aan. Hij staat er ook een beetje trots op vind ik zelf.

C, natuurvriend en dierenliefhebber, wilde persé een jungle tocht. Na een eerder opwindend bezoek aan een bijna leeg natuurhistorisch museum waren mijn verwachtingen nu natuurlijk hoog gespannen. Onderweg om de Colobus aap te mogen spotten, alleen voorkomend op Zanzibar. Nu had ik al voor mijzelf getest of ik ooit nog in een open lokaal busje wil reizen (nee dus), en deze jungletocht was ook echt de laatste in een lange reeks op Java, Sumatra, in Vietnam, Laos en Cambodja. Nooit meer, en zeker nooit meer mangrovebossen! Maar we hebben de Colobus gezien, een o n v e r g e t e l i j k e ervaring!?

Morgen zaterdag. We blijven tot en met zondag, maar dan ook wel de korstte zondag die ik ken; we worden opgehaald om 00:30…

Reacties

Reacties

Maud

Dus onze Azië reis gaat niet meer gebeuren … ?

Luud

Wel, maar relaxter!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!