luud-naar-zanzibar.reismee.nl

Eerste dag

Op weg

Vrijdag op weg naar twee schoolvrienden in Ter Apel, samen met de honden. Zaterdag 05:15 opgestaan, snel aangekleed en ontbeten en met Cees naar Schiphol, waar het eerste gezeik al begon. Ik had alvast de stoelen gereserveerd, maar of dat wel zo’n briljant idee was? Bij het inchecken keken we uit op een jonge vrouw van kolossale omvang; het leek of op twee stoelen zat. We gaan het vliegtuig in, ik zoek 16B op en jullie raden het al: op 16A zit de enorme vrouw uit Chicago, die naar haar verloofde in Istanbul onderweg was. Ik probeer me een beeld voor ogen te krijgen hoe haar verloofde eruit ziet en vraag me af waarom ik nu juist deze stoel een paar dagen geleden geserveerd heb. Zal wel zoiets als Karma zijn. Na een korte vlucht van 3 uur overgestapt en om 04:00 op zaterdag enigszins verfrommeld aangekomen in het hotel. Koud pilsje, uitpakken, douchen en nog even 3 uurtjes uilen knappen!

Zondag. Prachtig hotel, prachtige kamer, heerlijk bed, perfecte douche. Super ontbijt. Perfecte Margarita, redelijke lunch. Marja in Ter Apel laat weten dat het met Payka, Sunni en de drie (honden)gastheren goed gaat.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!